اعلام نتایج مسابقه عکاسی فرش از نگاه من

دوشنبه 8 شهریور ماه 1395 3427

به لطف خدا و با یاری شما هنرمندان عزیز، عکاسان و علاقمندان فرش دستباف مسابقه عکاسی با موضوع " فرش از نگاه من" به اتمام رسید و با سپاس فراوان از تمامی علاقمندان و دلسوزان حوزه فرش دستباف که همواره می کوشند این هنر قدیمی و اصیل ایرانی نه تنها در میان ایرانیان بلکه در میان نمامی علاقمندان هنر در سرتاسر جهان زنده و پابرجا بماند.
این مسابقه عکاسی که  با موضوعات : « فرش و زندگی، بهشت کوچک خانه ما، بازی و شادی کودکان بر فرش، من یک بافنده ام، دورهمی خانوادگی همراه فرش، سفره ایرانی بر فرش ایرانی، فرش و محیط زیست، فرش و آرامش خیال، فرش سجاده من، فرش و آینده، فرش و سرمایه گذاری، فرش و موزه های بین المللی، فرش و طراحان و نقاشان، فرش و مناطق ایران و عکاسی خلاقانه از فرش دستباف »  برگزار شد . هدف اصلی راگچری  از راه اندازی مسابقه این بود که  توجه مردم را  به هنر با ارزشی که در اطرافشان هست و ممکن است به آن توجه چندانی ندشته باشند، جلب کند. فرش کالای گرانبها و ارزشمندی است که با دسترنج بافندگان هنرمند و متواضعش همواره در برابر چشمانمان بوده است و راگچری تنها کوشید از قاب دوربین نگاه دوباره ای با ظرافت و دقت بیشتر تنها به این کالای هنری داشته باشد.
البته لازم است قبل از اعلام نتایج نکاتی را متذکر شویم:
با توجه به قوانین مسابقه که ازهمان ابتدا عنوان شد داورها مردم بودند و با توجه به مجموع رای ها ، داوری و مسابقه انجام شد تا علاوه بر عکاسان حرفه ای، عموم مردم هم قادر به شرکت باشند. همانطور که می دانید در این نوع مسابقه علاوه بر یک عکس خوب، تلاش برای جمع آوری رای یکی از ملاک های تعیین کننده برنده است پس به هیچ عنوان نمی توان گفت عکس های برتر از لحاظ هنر عکاسی و سوژه از دیگر عکس ها بهتر بوده است.
همچنین توجه داشته باشید همانطور که در شرایط مسابقه اعلام شده بود مجموع تعداد لایک های اینستاگرام و بازدیدهای تلگرام، آراء مربوط به هر عکس را مشخص میکند پس صرفا اگر در یکی از این دو برنامه تعداد لایک ها یا بازدیدها از سایرین بیشتر باشد دلیل بر برتری نیست.
لذا با تجمیع آرا تلگرام و اینستاگرام از میان 213 تصویر ارسالی

زهرا سرخه اصفهانی (از تهران) با کسب 8876 رای نفر اول

 


 مجید جهان آرا نژاد (از قم) با کسب 8717 نفر دوم

 


رزا یزدانی (از تبریز) با کسب 8591 رای نفر سوم

 

با این سه بزرگوار تماس حاصل می شود و جوایز نفیسی حضورشان ارسال می گردد.
و در نهایت بازهم سپاس گزاریم که ما را در اجرای اهدافمان یاری کردید و امیدواریم شاهد حضور و همراهیتان در سایر برنامه ها و مسابقات راگچری که به مناسبت های مختلف برگزار میشود، باشیم.

در اين بخش نظری ثبت نشده است.

سوال امنیتی : مجموع دو عدد 7 و 6