چه رنگ فرشی مناسب منزل ماست؟

پنجشنبه 2 دی ماه 1395 3791
چه رنگ فرشی مناسب منزل ماست

یکی از نکات مهم در انتخاب رنگ فرش در نظر گرفتن فضا است. اگر فضای کوچکی دارید و قصد دارید آن را بزرگتر نشان دهید بهتر است از رنگ های روشن استفاده کنید.

دکوراسیون منزل

 بالعکس اگر فضای بزرگی دارید رنگ های تیره انتخاب بهتری هستند چرا که فضا را دنج تر و صمیمی تر نشان می دهند. اگر فضای خانه تان بزرگ است و اثاثیه کمی دارید رنگ های تیره گزینه مناسب تری هستند.

دکوراسیون منزل
نکته دیگر در انتخاب رنگ میزان تردد است.رنگ های روشن مناسب فضاهای پرتردد مثل آشپزخانه نیستند.  در خانه هایی که فرزند کوچک  هست نیز بهتر است از رنگ های روشن استفاده نشود البته فرش های تک رنگ تیره مانند قهوه ای یا آبی نفتی نیز به سادگی لکه های روشن یا دوده ها را نمایان می سازند.
رنگ مناسب فرش فضاهای پرتردد

اگر فرش را برای محیط بیرون از خانه استفاده می کنید بهتر  است  ابتدا میزان آلودگی را درنظر بگیرید و بعد از آن رنگ را انتخاب کنید. اگر خانه ای دارید که در معرض گرد و غبار و آلودگی است فرش های چند رنگ با طرح های تو در تو گزینه ی مناسبی می توانند باشند. در فضاهایی که رفت و آمد کم است مانند اتاق خواب ها به راحتی می توان از رنگ های روشن استفاده نمود.

انتخاب رنگ مناسب فرش
 اگر فضای اتاقتان خالی است بهتر است در فرش، طیف رنگ دیوار یا کاغذ دیواری وجود داشته باشد. اگر در اتاق مبلمان قرار دارد بهتر است فرشی را انتخاب کنید که رنگ اثاثیه و مبلمانتان در آن باشد، هماهنگی رنگ ها جلوه ی زیباتری به محیط می بخشد.
دکوراسیون منزل

در اين بخش نظری ثبت نشده است.

سوال امنیتی : مجموع دو عدد 5 و 6